MARFAN FORUM :: mr skinny

FAQFormularz kontaktowyCzat forumMapa forumMapa Google100 ostatnich postówSzukajUżytkownicyGrupy RejestracjaZalogujAlbum

MARFAN FORUM Strona Główna » O NAS » To My » mr skinny

Tagi tematu: mr, skinny

Przesunięty przez: gabriela
2007-08-11, 13:16
mr skinny
Autor Wiadomość

mr skinny

Wysłany: 2007-08-11, 12:50   mr skinny

Witam!

Jestem nowy w temacie Marfana. Moja postura jak najbardziej skłania mnie do wniosku, iż mogę nim być. Wyczytałem na tym Forum, iż pierwsze badania jakie powinienem wykonać to echokardiogram. Czy ktoś wie ile to kosztuje? Czy mogę iść od razu do kardiologa bez użerania się w przychodni? Jakie inne badania sugerujecie? Wolę pytać Was, bo niewielu lekarzy słyszało o Marfanie.

Cieszy mnie to, że Forumowicze nie mędzą jak w przychodniej poczekalni, jak bardzo im dolega, tylko cieszycie się życiem. Tak się choruje o wiele łatwiej.

Pozdrawiam

Mr Skinny
Ostatnio zmieniony przez gabriela 2007-08-11, 13:17, w całości zmieniany 1 raz  

gabriela

Pomogła: 52 razy

Wysłany: 2007-08-11, 13:23   

Witaj mr skinny na forum! W zasadzie wszystkie odpowiedzi na swoje pytania znajdziesz czytak=jąc uważnie wątki w tematach To My oraz Zespół Marfana _ badania.Najogólniej - za badania echo nie płacisz nic, musisz od lekarza pierwszego kontaktu wziąć skierowanie do kardiologa ( koniecznie dobrego, najlepiej przy jakiejś Klinice) następnie ustalić termin badań.Prywatnie takie badanie to ok 100. Napisz ( jeśli możesz i chcesz) więcej o sobie, jakie masz objawy, ile lat, co robisz i co Cie skłoniło do podejrzewania Marfana u siebie? Zapraszamy do uczestnictwa w naszym forum, także części rozrywkowej :-D

mr skinny

Wysłany: 2007-08-11, 17:24   

Zachęcony przez Gabrielę opowiem o sobie trochę więcej.