Jestem Przemek mieszkam w Skaryszewie ja nie mam Marfana natomiast znam Tofika już grubo ponad rok. interesuje mnie genetyka i dlatego tu jestem, studiuję oligofrenopedagogikę
pozdrawiam
Pomogła: 23 razy Dołączyła: 11 Sie 2006 Posty: 1977 Skąd: Kraków
Wysłany: 2008-10-19, 20:00
Bezimienny napisał/a:
Jestem Przemek mieszkam w Skaryszewie ja nie mam Marfana natomiast znam Tofika już grubo ponad rok. interesuje mnie genetyka i dlatego tu jestem, studiuję oligofrenopedagogikę
Witaj Przemek. Miło, że do nas dołączyłeś.
Czy znamy tego samego Tofika ?
_________________ ..."Być może dla świata jesteś tylko człowiekiem, ale dla niektórych ludzi jesteś całym światem"...
Wysłany: 2008-10-19, 20:04
Ale się cieszę Tylko dlaczego nasza Tofik nie pisze nic. Obiecała odezwać się do mnie ? Może Ty wiesz?
Studiujesz bardzo ciekawy kierunek Tak przy okazji, dla niewiedzących;
Oligofrenopedagogika (grec.: "oligos" - pomniejszenie, "phren" - umysł; pomniejszona, obniżona sprawność umysłowa) dział pedagogiki specjalnej zajmujący się wychowaniem i nauczaniem osób upośledzonych umysłowo. Przedmiotem jest jednostka upośledzona umysłowo i proces jej rehabilitacji obejmujący wszechstronny rozwój i przystosowanie do życia w społeczństwie ludzi pełnosprawnych (źródło: Wikipedia)
_________________ ..."Być może dla świata jesteś tylko człowiekiem, ale dla niektórych ludzi jesteś całym światem"...
Ostatnio zmieniony przez resa 2008-10-19, 20:05, w całości zmieniany 2 razy
Wysłany: 2008-10-19, 20:23
Bezimienny napisał/a:
Tofik to stary wyjadzacz na tym forum
Hmmm ... "wyjadacz" to była w Gdańsku. Ale miałyśmy gadane Wspaniała dziewczyna, wspaniale, że ją poznałam. Jak narazie, to tylko się tutaj zarejestrowała.
Wspaniale, że Ty do nas dołaczyłeś
Pomógł: 13 razy Wiek: 34 Dołączył: 05 Mar 2008 Posty: 720 Skąd: Warszawa
Wysłany: 2008-10-19, 21:25
Hejka Przemek. Ja bym nie poszedł na takie studia bo bym nie umiał powtórzyc nikomu co studiuje